2013.

Published 3. јануара 2014. by tresnjica

   Ono sto je 2012. zapocela, 2013. je dovrsila.

Vreme je da se nakratko osvrnemo na dogadjanja koja su obelezila ovu godinu. Za razliku od prethodne pocela je tiho, a kraj jos uvek ne znam, mada brojimo sitno do velikog finala. Ono sto se cele godine provlacilo kao lajt motiv je svakako kasnjenje. Pa shodno tome sve nade ulazem u onaj drugi docek. Sve sto sam planirala da se dogodi u odredjenom momentu, desavalo se sa zakasnjenjem. Dobro je sto se ipak desavalo, slozicete se, pa makar i nesto kasnije. Tim nepisanim pravilom, kitila sam jelku tek za Bozic, a letovala u oktobru. Mada bolje to nego da kasni plata ili nesto drugo. Ja kao neradnik mogu potpuno da se slozim sa ovim drugim i da pokusam da razumem ovo prvo, u nadi da ce mi se to u buducnosti sto manje desavati, jer u ovoj drzavi tesko da se to u potpunosti moze izbeci. I da  ovaj tekst ne bi otisao u pogresnom smeru, u narednim redovima priseticu se zajedno sa vama bitnih skorih momenata.

   Mojblog

Nesto sto nam je svima zajednicko je zavrsetak jedne blog ere, koja se desila u prvom delu godine. Kako nama, starim mojblogerima, tako i svima vama koji ste nas ovde lepo docekali i prihvatili. Drago mi je sto smo se nastanili bas na ovom mestu. Ne mogu da kazem da mi ne fale stari dani, ali smatram da nam je promena svima bila neophodna. Sada, par meseci kasnije, uzivam u pricama ljudi koje poznajem godinama, ali su novi blog prijatelji jedno veliko osvezenje. Srecna sam kada sa vama podelim ono sto sam napisala. Isto tako sa uzivanjem pratim vase redove, mada cesto ne komentarisem, sto ne znaci da nisam prisutna. Cinite me srecnom i hvala vam na tome.

   Bejbe

S pocetkom leta uletela sam u omanju zivotnu dramu. Svi vi koji ste me pratili u proteklim mesecima, upoznati ste sa situacijom u kojoj sam se nasla. Necijom nepaznjom zivot mi se pretvorio u pakao. Zdravim razumom, vedrim duhom i vecitim osmehom uspela sam da se iscupam iz depresivnog raspolozenja koje je nastalo kao posledica. Mnogo neprospavanih noci, mnogo sati razmisljanja i mnogo napisanih redova o tome. Odlican test za mnoga prijateljstva i veliki znak pitanja o mojoj zaljubljenosti. I uvek prisutna blog terapija kao ventil.

Izdvojila bih tekst “Bejbe”. Mislim da sam tu dosta rekla o sebi.

   Nekome prsten, a nekome cast.

Kada sam prvi put pisala “Crnu lastu” kao da sam predvidela da ce do ovoga doci. Tu se opet javila ona moja osobina da unapred isplacem tuge koje ce me zadesiti. Tako da ne mogu da kazem da mi je to obelezilo zavrsnicu ove jeseni, ali je moj nekadasnji strah konacno postao stvarnost. It’s official, bejbe.

                                                    ***

Neko mi je rekao da postoji mesto gde je sve lepo. Gde se ljudi samo vole. Gde vlada mir i duse sve su gole.

Gde zlobe, zavisti i oholosti ne postoje.

Gde razumevanje vlada i srce ne boluje.

Kada ponovo budem pronasla tog koji mi je ovo rekao, necu se uplasiti da priznam da u to verujem. Plakacu na glas i smejacu se dok me stomak ne zaboli. Dusa mi vise nece kriti nista.

Zelim vam svima da pronadjete taj svet.

Srecna Nova godina. 

P.S. Ovo sam napisala pre jedno mesec dana. Nakon toga sam naprasno odlucila da se povucem u rodni kraj, posto me je poterao neki maler. Shvatila sam da je to znak da treba da nestanem na neko vreme. To je razlog zasto me nema i zasto sa zakasnjenjem kacim ovaj post. Jelku sam okitila na vreme, a docek i nije prosao tako lose. Nasmejana sam, neka problemi ostanu u prosloj godini. Idemo dalje.

18 comments on “2013.

  • Ima mnogo minijatura ovde koje bih posebno ,,lajkovao“. Trešnjice, ja računam, ako iko od nas blogera, tviteraša i ostalih, nađe to mesto… Biće to baš nešto…
    Sjajan post, vrtim se oko tih tvojih reči već dosta vremena, i tražim prave reči da ih poređam u komentar, a da budu dostojne posta… I ne umem…

  • Nek ti je, najpre, srećna Nova godina. Sve želje koje uz to idu, smatraj da sam ti poželeo.

    Što više vreme prolazi sve me više mrzi da poskidam i komentare sa starog bloga. Mrzi me zato što su neki zauvek potonuli u web ponor, ali mi je drago da sam tekstove sačuvao i što softver WP-a dozvoljava da ih vratim pod datumima pod kojim su tamo objavljivani. Sad su svi na Guglovom disku. Odatle, valjda, neće nikud. Jer, da još jednom napišem svoju omiljenu rečenicu: kad padne Guglo, pašće nam i nebo na glavu.

    Slažem se sa tobom da smo lepo primljeni ovde na WP, mnogo ljudi sam kroz reči upoznao, tako da mi je drago što je blog-život krenuo dalje na ovakav način.

    Ajmo dalje! 🙂

  • tu smo, opet mi, oni i ovi i da nam bude bolje, bas kako kazes, osmeh na lice pa dalje. Sve najbolje , a u nekom mom postu sam rekla, ode ona krezava godina, daleko joj lepa kuca pa da uzivas u novoj. Sve naj na dobro.

  • Постави коментар

    Media 5+

    Mišljenja, stavovi i činjenice o raznim temama

    Dejan k

    typing

    knjiskimoljacc

    #coowrittersofmagic

    diplomiraniduduk

    Razmišljanja jednog (ne?)običnog Duduka ili(ti) p...ljuv...anje uz vetar, a možda i sviranje ... za male pare

    KatarinaBarbara

    Nikada ne možeš uništiti već izgovorenu reč.

    Utočište

    NE TRAŽI ME U SEBI. UPOZNAJ MENE!

    Slučajni bloger

    Olja Ristić

    Filip Veljković

    ''najmlađi starac koji putuje put''

    Na peronu 17

    Filip Kosanović

    BABYLON SONGS

    Poems. Stories. Life. And other stuff

    Svetlana Slijepčević Bjelivuk

    Doktor bez ordinacije, edukator, leksikograf, lektor, lingvista, pisac, predavač, profesor, čitačica zvezda (azbučnim redom)

    Креативно писање

    Школа и блог радионица о креативном писању

    Whatever, who cares...

    ...but, keep smiling!

    ISPOVEST ŠEŠIROVOG PERA

    ...ili...kako su mi samo reči ostale......

    Alisa u zemlji luda

    Svet leptira, veštica i patetike...

    priče i utisci

    impresije o životu

    Mandrak72's Blog

    Bilo kojeg dana

    poznanik

    zato što te volim

    BojeDuše

    ko u čuda veruje, taj čuda i stvara (VIVO de ARTISTO)

    Crowchase!

    To where the beautiful is.

    podsticaj

    "Mali ljudi, koje mi zovemo "deca", imaju svoje velike bolove i druge patnje, koje posle, kao mudri i odrasli ljudi zaboravljaju. Upravo, gube ih iz vida. A kad bismo mogli da se spustimo natrag u detinjstvo, kao u klupu osnovne škole iz koje smo odavno izišli, mi bismo ih opet ugledali. Tamo dole, pod tim uglom, ti bolovi i te patnje žive i dalje i postoje kao i svaka stvarnost." I.A.

    Zelena Soba

    Moja vrata su uvek otvorena...

    АГИТПРОП

    Блог о КРЕАТИВНОМ ПИСАЊУ и још понешто...

    БЛУКА

    БЛаги БЛог

    relativno prisutan sarkazam

    ništa posebno, sasvim jednostavno

    Sopstveni portparol (do 2020)

    Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

    Dudin blog

    Leto je počelo, već u aprilu!

    Kristina Plavšić

    Čajanka pod kestenom

    NeZnamŠtaMiBi

    Svaštarenja jedne Plave Baklave i njenog Baklavceta :-)

    Impresije

    O neumoljivosti karaktera da pronađe svoj put

    te čudne situacije

    jer imam sebe uz sebe

    Loga

    Imaš li kome da kažeš da si od krvi i mesa?

    Blueberry NS

    Blog for my darling ;-)

    Nesnađena

    4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

    oblogovan

    Pokušaj slaganja reči u nizove u kojima će se neko prepoznati...